2011/08/30

Moda i wnętrza

Inspiracji do wystroju wnętrz szukam dosłownie wszędzie. Jednym ze znaczących wpływów ma na mnie moda. Jestem uzależniona od blogów o modzie, ale to chyba normalne będąc kobietą;) Moja przyjaciółka zazwyczaj gromadziła na komputerze w specjalnym folderze (chyba nazywał się"pierdoły") zdjęcia rzeczy, które jej się podobają, a które w Polsce były wówczas niedostępne, np. rzeczy od Paula Franka. Zaraziła mnie tym zbieractwem. Ja posiadam taki folder co się zwie "othervarious", a w nim mam podfoldery takie, jak "fashion" czy "design inspiracje". I kiedy tak je sobie dziś przeglądałam to zauważyłam, że oba podfoldery mają wiele wspólnego ze sobą.  Nie muszę już chyba nic więcej pisać. Zdjęcia poniżej to doskonale ilustrują:)

Fashion and interiors

I'm looking inspirations to interior design everywhere. One of the significant influence on me is fashion. I'm addicted to the fashion blogs, but it's normal when you are a woman:) My friend has usually collected photos of things she likes and which haven't been available in Poland on her computer in a special folder (perhaps called "crap"). It was eg. things from Paul Frank. So I've started to collect by her. I have a folder called "othervarious" and also two subfolders such as "fashion" or "design". And when I was looking through them today I noticed that both subfolders have much in common with each other. I don't think I should write about it anything more. The photos below show it excellent.











Ubrania można kupić TU
Clothes you can buy HERE.

by kimbbne



1 komentarz:

  1. Do nowoczesnego wystroju wnętrza z pewnością pasować będą meble robione na wymiar. Takie meble można dopasować przede wszystkim do własnych potrzeb i wymagań. Ostatnio zamówiłam na https://senpo.pl/lozka/ łóżko na wymiar, gdzie podczas zakupów miałam możliwość określenia kilku detali mających wpływ na ostateczny wygląd mebla. Meble na wymiar idealnie pasują również do małych pomieszczeń, w których gotowe meble mogą się nie zmieścić.

    OdpowiedzUsuń