2011/11/20

oczyszczalnia

Moje nowe odkrycie -> Stodoła Wszystkich Świętych zwana Oczyszczalnią. Jest to hotel z salą konferencyjną. Położony niedaleko Warszawy w starej stodole, która została odnowiona specjalnie do tego projektu. Kocham design tej stajni!!!!


Zdjęcia zrobione przez OCZYSZCZALNIA




MY new discover -> ALL SAINTS BARN called REFINERY [Polish name: STODOŁA WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH zwana OCZYSZCZALNIĄ]. It's a hotel with a conference hall. The hotel is placed near to Warsaw in an old barn which was renew for this project. I love design of that barn!!!!

Photos taken from OCZYSZCZALNIA





















by kimbbne

7 komentarzy:

  1. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat u siebie na działce zainwestowałem w szambo betonowe gdyż tak chyba było dla mnie wygodniej. Dlatego również niedaleko domu zamontowałem zbiornik hydroforowy https://www.dostudni.pl/zbiorniki-1000l,c68.html aby móc bez żadnego problemu mieć wodę pitną gdy jej nagle zabraknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super napisane. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zosatło opisane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy faktycznie nie mamy innego rozwiązania to na pewno to wydaje się całkiem rozsądnym. Ja jeszcze chciałabym dodać, że na pewno bardzo ważną sprawa jest to aby wszelkie prace wykonywał dobry hydraulik. Często u mnie wykonuje je specjalista z firmy https://hydraulikon.pl/ i wiem, że to jest bardzo mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń