2012/02/25

A&A BATH

Po bardzo długiej przerwie w publikowaniu postów - POWRACAM z dawką nowego designu! Obiecuję, że już nie dopuszczę się takiego zaniedbania… choć ten, kto śledzi moje poczynania na Facebooku, wie, że moja aktywność tam się skumulowała. Postanowiłam to jednak zmienić/odmienić/zamienić. Poczynając od teraz, wszystkie nowości, które wyszperałam w necie, będą publikowane najpierw tutaj. Abyście mogli je udostępniać dalej:)

Powrót zaczynam od świeżego znaleziska. Przeglądając bloga BIELSZY ODCIEŃ BIELI natknęłam się na post z nowym sklepem w Warszawie - A&A Bath. Zaciekawiły mnie tam najbardziej autorskie drabinki - wieszaki. Rewelacyjny mebel zarówno do małych, jak i dużych łazienek. Można go usytuować w pobliżu umywalki, wanny czy prysznica. Dzięki temu pod ręką mamy ręczniki czy kosmetyki. Podoba mi się to bardzo. A Wy co o tym sądzicie?


After a very
 long break in publishing posts - I RETURN with a dose of the new designI promise that I will not be in such negligence ... but the one who keeps track of my 
activity on Facebook, know that it accumulates thereI've decided to change it. Starting from now, all the design news that I find on the netwill be published here firstThat you may share then :)

My back I want to start with fresh foundLooking through a blog Whiter shade of white I came across a post with a new store in Warsaw - 
A&A Bath. I've been interesting there most in copyright ladder -hangersAmazing piece of furniture for both small and large bathrooms. You can situate it near sinks, tubs and showers. So we have towels and cosmetics at hand. I like it very much. And what do you think?





by kimbbNE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz