2011/09/22

Moje biuro / My office

Postanowiłam sfotografować swoje mini biuro, czyli miejsce, gdzie obecnie spędzam najwięcej czasu. Miejsce zainspirowane skandynawskim designem, ukochaną bielą i kontrastującą szarością. Miejsce wielokulturowe - meble ze Szwecji, Polski oraz z Francji - czyli takie, gdzie polskie antyki spotkały się ze współczesnym designem. 

Stół do pracy wygodny, bo kwadratowy -> Ikea Melltrop.
Po prawej: polska szafa z lat 60-tych (w tle).
Po lewej: rama z okresu międzywojennego,
tablica magnetyczna ->Ikea Spontan,
lampa podłogowa -> Ikea Lersta,
gazetnik w stylu Bauhaus.


Wycinki z gazet i koszyki na pisaki, ołówki, taśmy i linijki.
Ulubiony kubek -> Home&You.
Cienkopisy.


Mój ukochany komputer:) 


Stara rama a w niej lampki -> Ikea.
Na magnetycznej tablicy projekty, inspiracje, pocztówki od znajomych, zdjęcia.
Lampa podłogowa przyozdobiona kryształkowym łańcuchem i kokardką z tiulu. 


Regał wg mojego projektu wykonała firma Wesmar: 
półki rozmieszczone na wysokość segregatorów i pudełek,
kolor szary z białymi plecami.
Torba eko na zakupy zawsze pod ręką.
Wygodny fotel -> Toy by Philippe Starck.

by kimbbne

5 komentarzy:

  1. Po zakupie wrocław mieszkania deweloper też obowiązkowo w jednym z pokoi urządzę biuro. Nie wyobrażam sobie zanosić pracy do sypialni, więc takie rozwiązanie wydaje się być najbardziej optymalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zaaranżowana przestrzeń biurowa ma wielki wpływ w sumie na naszą pracę. W moim przypadku staram się na początku zorganizować przestrzeń http://www.quadrat.pl/5-sposobow-na-lepsza-organizacje-przestrzeni/ gdzie wiem, że ustawienie mebli ma bardzo duże znaczenie w całej aranżacji wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się składa, że dla mnie moje wnętrza są dość ważne i jestem również zdania, że fajnie jest wiedzieć gdzie można ciekawe meble zamówić. Uważam, że świetnym miejscem jest na pewno sklep https://ogrodolandia.pl/meble-do-wnetrz i myślę, że wybór mebli w nim na pewno każdego usatysfakcjonuje.

    OdpowiedzUsuń