2012/08/18

organiczne kształty skandynawskich mebli

To, że uwielbiam skandynawski styl we wnętrzach, chyba nikogo nie dziwi. Zachwycam się nim od dawna i zawsze to podkreślam jak mam ku temu okazję. Dzisiaj przeglądnęłam swój folder z designerskimi inspiracjami i wyszukałam w nim kilka ciekawych mebli. A co w nich takiego ciekawego? Kształt. 

Publikowałam już posty z fotelami i krzesłami, które zachwyciły mnie swoją geometryczną formą i  opływowym kształtem.

Form jest jednak tak wiele, że pozwoliłam sobie teraz zebrać te, które mają organiczny kształt. Co mnie w tym tak zachwyca, oprócz tego, że meble te pochodzą głównie ze Skandynawii? To ich płynna forma. Tak, jakby wyrzeźbiła je woda z jednego kawałka. Delikatne, zaokrąglone krawędzie, które nadają lekkości meblom. Aż chce się je pogłaskać… 

A Wy, co o nich sądzicie?


the organic shapes of Scandinavian furniture

Perhaps the fact that I love Scandinavian interiors is not surprisingly. I admire them for a long time which I always say. Today I've browsed my folder with design inspirations and I found some really good furniture. And what's so interesting about them? The shape.

I've already published posts with armchairs and chairs which impressed me with its geometric forms and stremlined shape.


However there is so many shapes, that I let myself to collect those which have an organic one. What I like the most in that except that furniture come mostly from Scandinavia? It's their smooth form. It's like this shape was carved by the water. Edges are really smooth and rounded and it gives lightness to furniture. I want to caress them…

And, what do you think about them?




by kimbbNE

1 komentarz:

  1. każdy z nas ma inne gusta i jednym mogą się one podobać, natomiast innym nie. Dla mnie również jeśli mówimy o sypialni bardzo ważną rolę odgrywa sama kołdra https://senpo.pl/koldry/ ponieważ to ona jest przede wszystkim odpowiedzialna za to czy się wysypiam czy wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń