2012/04/15

geometria krzesła

Już od dłuższego czasu interesuje mnie forma krzesła i kształt, jaki jest mu nadawany przez projektantów. Bardzo spodobały mi się dzisiaj projekty dwóch designerów: Florian Hauswirth i Rui Alves.

the goemetry of the chair

For a long time I'vge been interested in the form and shape of the chair which is made by designers. I really like projects of two designers: Florian Hauswirth and Rui Alves.




Jednak gdybym kupowała każdy egzemplarz, jaki mi się podoba, musiałabym nie dość, że być milionerem to jeszcze musiałabym przenieść się do jakiejś hali fabrycznej;) Co w sumie byłoby spełnieniem mojego marzenia, gdyż pierwszy styl jaki mi się podobał to styl industrialny. Obecnie jestem w kręgu bardziej skandynawskiego designu i up- / re-cyclingu, dlatego szukam rzeczy starych, którym można nadać nowe życie. Swoją drogą już dawno nie zaglądałam na Allegro w poszukiwaniu czegoś interesującego, dlatego wczoraj postanowiłam zobaczyć, co obecnie można kupić w okazyjnej cenie. I co znalazłam?

But if I had bought every chair I like, I would have been a millionaire and I would have to moved to the    factory hall;) What actually is my dream because an indystrial style was my first style which I like. Now I'm more interested in Scandinavian design and up- / re- cycling things. So I'm looking for old stuff which I can give new life. By the way I haven't look at the Allegro for a long time, so yesterday I decided to see what I can find there in bargain price. And what I found?









by kimbbNE



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz