2011/04/21

Architektura światła #2 - nowe trendy

W zeszłym tygodniu w Mediolanie odbyły się targi meblowe, które jak co roku są organizowane z wielkim rozmachem i przyciągają ludzi z całego świata, zainteresowanych najnowszymi trendami w dizajnie. Niestety w tym roku nie mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu, nad czym ubolewam, nie mniej jednak dzięki Facebookowi i zamieszczanych tam przez różne firmy zdjęciom miałam namiastkę tego, co tam się działo. 

Moja uwaga w pierwszej kolejności skupiła się na lampach. To dzięki nim nasze wnętrza zyskują niesamowity klimat. Otulają pomieszczenie światłem. Dlatego moim zdaniem są jednym z najważniejszych elementów wystroju wnętrz i nie można ich bagatelizować. Niektórzy wybierają lampy na samym końcu urządzania pomieszczenia, dopasowując je do reszty sprzętów.  Ja o oświetleniu myślę w pierwszej kolejności i już nie jednokrotnie cały projekt dopasowywałam do konkretnego modelu żyrandola czy kinkietu. Sama zresztą czekałam aż ponad rok na wymarzoną przeze mnie lampę, która zawisła u mnie w sypialni. 

Dziś chciałam zaprezentować cztery firmy, które szczególnie przykuły moją uwagę, jeżeli chodzi o nowe trendy  w oświetleniu. Jedne z nich są bardziej geometryczne, inne klimatyczne poprzez ażurowe klosze, a jeszcze inne duże a lekkie niczym lampiony.































by kimbbne







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz