2011/04/19

znalezione #1 - metal, chrom, czerń i biel.

Moim zboczeniem zawodowym jest niestety przeglądanie aukcji internetowych w poszukiwaniu staroci. Styl vintage obejmuje nie tylko modę. Znalezienie niepowtarzalnej sukienki Valentino z lat 70 jest równie fascynujące jak znalezienie dezajnerskiego mebla z ubiegłego wieku. Zarówno nasza osoba jak i nasz dom zyskują wówczas na oryginalności. "Mała" rzecz, a cieszy! Dlatego postanowiłam prowadzić cykl "Znalezione", gdzie będę zamieszczać zdjęcia przedmiotów, które szczególnie przykuły moją uwagę podczas wertowania stron portali takich jak Allegro lub Ebay. Sama już kilkakrotnie skusiłam się na zakup dezajnerskiego starocia i Wam również polecam! 

Dziś do zaprezentowania mam zestaw z lat 70-80 XX wieku utrzymany w duchu Bauhausu.
















Moja zdobycz





by kimbbne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz