2011/07/27

Moka Express

Wg mnie ten zaparzacz kawy jest jednym z najlepszych patentów dizajnerskich. Przypomina mi każdą moją wycieczkę do Włoch, a było ich już całkiem sporo. Byłam w Mediolanie, Wenecji, Florencji, Pizie, Rzymie, Asyżu i na Sycylii. Kraj ten jest tak przyjazny, tak ciepły i tak pyszny, że wracam tam za każdym razem jak tylko mogę. Oczywiście mam własne małe Włochy w mojej kuchni. Zaczynam dzień od espresso z mojego Moka Express.

According to me this coffee maker is one of the best design patent ever. It reminds me all of my trips to Italy and there were quiet a lot. I've been in Milan, Venice, Florence, Pisa, Rome, Assisi and in Sicily. This country is so friendly, so hot and so delicious that I go back there every time I could. Of course I've got my own little Italy in my kitchen. I start my day with an espresso from my Moka Express. 









by kimbbne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz