2013/05/18

Design w galerii

Jakiś czas temu, przechodząc w pośpiechu przez galerię handlową Krakowska, musiałam się na chwilę zatrzymać. O to przede mną boksy z designem z lat 60 oraz współczesnym. Choć nie wiele tego było i tak podziwiałam z zachwytem te perełki. 







Wczoraj natomiast udałam się w ramach Krakowskiej Nocy Muzeów do MOCAK - muzeum sztuki współczesnej. Nie wiem jak to się stało, że byłam tam po raz pierwszy, bo przecież to najlepsza Polska galeria! Kiedyś w Londynie wypowiedziałam na głos słowa: "Umarłam i jestem w Tate Modern!"  Wczoraj natomiast byłam w MOCAK ;) Ponieważ do Londynu na razie mi nie po drodze, na ulicę Lipową 4 będę z pewnością częściej wpadać. Zważywszy, że wczoraj tak na szybko, przez dwie tylko godziny się zachwycałam ;)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz