2013/05/26

tekturowe pudełko na chusteczki

Taki zwykły przedmiot. Wydawałoby się, że nie ma znaczenia, jak wygląda. I w sumie jakoś do tej pory mi nie przeszkadzał jego mało designerski wygląd. Postanowiłam jednak coś z tym zrobić! 




Czasem, jak dostaję przesyłki ze sklepów internetowych w tekturowych pudełkach, nie wyrzucam opakowania. Nigdy nie wiadomo, kiedy i jak może mi się przydać. Tym razem moje zbieractwo tzw. niepotrzebnych rzeczy okazało się wcale nie takie złe. Postanowiłam zrobić pudełko na chusteczki z kartonu :)

Co jest nam potrzebne do tego jakże prostego zabiegu?
- kartonowe pudełko lub gruba tektura
- nożyk
- ołówek
- ekierka
- taśma (ja wybrałam czarną taśmę izolacyjną)



Najpierw staramy się narysować w miarę prosty kształt - ja wybrałam prostokąt (owal wydał mi się zbyt pracochłonny). Potem nożykiem staramy się równo ciąć po liniach. Ponieważ z estetycznego punktu widzenia pocięta tektura nie wygląda zbyt dobrze (zwłaszcza jej brzegi), najlepiej więc okleić ją taśmą. Śmiało teraz możemy przełożyć chusteczki z mało designerskiego pudełka do naszego cudeńka. Polecam też tym, co chcą mieć pudełko w innym kolorze, przed wszystkimi zabiegami pomalować je na wybrany kolor :)



A tak pudełko prezentuje się na mojej pod parapetowej półce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz